استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 23:53 ::  نويسنده : بابک استقلالی

 دین محمدی: شرایط برای کادر فنی دشوار است  تصوير خبر به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، سیروس دین محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بدون شک امسال استقلال یکی از بهترین شروع فصلهای خود راداشته است. کسب 4 برد در 5 مسابقه یک نتیجه فوق العاده است که یقینا مدیریت ، کادرفنی، بازیکنان و هواداران همگی در آن نقش داشته اند. وی ادامه داد: در بازی با فولاد، استقلال با گل زود هنگامی که زد نشان داد تنها برای برد به میدان آمده است هرچند مهار پنالتی توسط مهدی رحمتی از دیگر عواملی بود که به لحاظ روحی شرایط استقلال را برتر از حریف نگه داشت. در بسیاری از دقایق بازی استقلال توانست تسلط کاملی بر جریان مسابقه داشته باشد و در کار دفاعی از حریف کم اشتباه تر بود ضمن اینکه نباید از نبوغ مهاجمان فرصت طلب و تکنیکی استقلال و تعویضهای به موقع کادرفنی هم به سادگی عبور کنیم. دین محمدی در انتها گفت: دعوت از 6 بازیکن استقلال به اردوی تیم ملی شاید به لحاظ روحی برای ملی پوشان یک امتیاز مثبت باشد اما شرایط کار را برای کادر فنی دشوار میکند. استقلال در حال حاضر منتظری و زندی را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و واقعا شرایط تمرین و مرور نکات فنی و گروهی بدون وجود 8 بازیکن اصلی و موثر سخت است. امیدوارم کادر فنی تمهیدات لازم را برای این مشکلات بیاندیشد و در ادامه لیگ استقلال را همچنان مقتدر و یکه تاز ببینیم.

 

پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 23:49 ::  نويسنده : بابک استقلالی
عمران زاده: آماده خدمت به تیم ملی هستم 
به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، حنیف عمران زاده مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال که این روزها در اردوی تیم ملی به سر می برد گفت: یکی از بهترین و فکورانه ترین بازیهای چند ساله اخیر استقلال را در اهواز شاهد بودیم، جبران شکست سال قبل در اهواز شیرینی این برد را صد چندان کرد.


به لحاظ فنی خوب بودیم و از فرصتهایمان به خوبی استفاده کردیم هرچند حریف هم دنبال ضد فوتبال نبود و یک فوتبال هجومی را نمایش داد. وی ادامه داد: امیدوارم با بازگشت هرچه سریعتر منتظری انسجام خط دفاعی استقلال افزایش پیدا کند هرچند همگان دیدند که میثم حسینی با اینکه اولین بازیهای خود را انجام میدهد از چه کیفیت بالایی سود میبرد، میثم از ضریب هوشی بالایی سود میبرد و به مرور زمان تبدیل به یکی از بهترین مدافعان ایران خواهد شد. عمران زاده پیرامون شرایط تیم ملی گفت: تمرینات خوب و متنوعی را زیر نظر کی روش پشت سر میگذاریم و آماده بازی با اندونزی هستیم. آنها تیمی سریع هستند که میتوانند روی زمین برای ما خطرناک باشند. شرایط بدنی و روحی ام فوق العاده مطلوب است و آماده خدمت به تیم ملی فوتبال کشورم هستم. تابع نظر کادر فنی هستم و بسیار امیدوارم یکی از مردان تاثیرگذار تیم ملی در راه رسیدن به جام جهانی برزیل باشم.  
 
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 23:46 ::  نويسنده : بابک استقلالی

فرهاد مجيدي،هم به عنوان فرهاد مجيدي،هم به عنوان كاپيتان استقلال،اين روزها در كانون توجه فوتبال ايران قرار دارد.هركس به زباني از اهميت وجودي شماره 7 استقلال حرف مي زند و اين همه،با زباني مشترك يك نكته را اذعان و به آن اقرار دارند: استقلال،مهمترين وظايف خود را به نحو احسن انجام مي دهد.

 

مهمترين وظيفه استقلال،به عنوان يك تيم كدام است؟

 

آبي پوشان،در كدام بخش از مسئوليت هاي رو به تزايدخود،بهتر از بقيه عمل كرده اند؟آبي پوشان در كدام بخش از مسئوليت هاي خودنهاده اشان بهتر از هميشه و كاملتر از بقيه عمل كرده اند؟

 

وقتي شخصيتي چون علي پروين،كه در فوتبال ايران،خالص فوتبال است و اعتباري دارد،در حد و اندازه منصور پورحيدري،از عملكرد فرهاد مجيدي-و نيز بقيه مردان استقلال-با اعجاب و تحسين ياد مي كند،وقتي علي پروين،به مناسبت انتخاب فرهاد مجيدي،مي ستايد هوشمندي و دقت نظر كارلوس كروش و در كمال وضوح مي گويد:

 

مجيدي،مشكلات تيم ملي را حل مي كند،

 

در واقع او از كدام ويژگي هاي خاص استقلال حرف مي زند.آيا پروين از مهارت استقلال در تيم بستن به وجد آمده است يا از كلاس آموزشي و سيستم پرورش دهنده استعدادهاي موجود در تيم استقلال ياد مي كند؟

 

استقلال،در قبال بزرگان و ستارگان فوتبال ايران،خود را نامسئول نمي داند.برعكس،استقلال، چون به استعدادهاي خاص مي رسد،وظايف خود را عالمانه تر و آگاهانه تر انجام مي دهد.حضورميشائيل هنكه-دستيار اوتمار هيتسفيلد و تمرين دهنده تيم بايرن مونيخ-در جمع مربيان استقلال و دستياران پرويز مظلومي با يك هدف بزرگ و يك خواسته ممتاز شكل گرفته:

 

پياده كردن اصول آموزشي كلاس برتر فوتبال آلمان،در تيم استقلال.

 

فتح اله زاده،شرايط حضور هنكه را،با يك دليل ارزشمند فراهم كرده است.استقلال،بازيكنان خود را از نظر يادگيري و رشد تكنيكي  و برخورداري از  دانش و سواد فوتبال ،تمام شده نمي داند.استقلال براي بهتر بازي كردن همه استقلاليها،هم برنامه دارد و هم برنامه وار عمل مي كند.امروز آن هدف  و اين برنامه ببار نشسته است.استقلال فوتبالي انگشت نما و بازيكناني از هر حيث آماده دارد.مكتب استقلال تحسين همه را برانگيخته،در صف دراز تحسين گران،كارلوس كروش،علي پروين،مجيد جلالي،جلال چراغپور و همه كساني كه در فوتبال ،سرشان به تنشان مي ارزد قرار دارند.اما...

 

....اين هنوز از نتايج سحر است.

 

  باش تا صبح دولتش بدمد.

 

استقلال  سر باز ايستادن ندارد

 

استقلال قصد متوقف شدن ندارد

 

استقلال،اين راه بي پايان را،تا پايان(!!)خواهد رفت.

 

خوش بحال آنانكه در اين مسير رفيق راه استقلال و از طلايه داران،نوزائي فوتبال ايران باشند.   

 
پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 23:35 ::  نويسنده : بابک استقلالی
نكونام: تماشاگران تيم ملي را حمايت كنند چون هدف صعود به جام جهاني است
"جواد نكونام" بازيكن تيم ملي فوتبال ايران گفت:‌ هدف ما حضور در جام جهاني 2014 برزيل است پس بايد شروعي طوفاني داشته باشيم که در این میان از تماشاگران خواهش مي‌كنم براي تشويق تيم ملي به ورزشگاه بيايند.
کد خبر : ۵۲۳۴۴
سه شنبه  ۸  شهریور ماه ۱۳۹۰  -  ساعت  ۲۲  :  ۱۴
تعداد بازدیدکننده : ۶۱۸

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)، وی در خصوص تعامل رسانه‌ها و بازيكنان تيم ملي اظهارداشت: وظيفه بازيكن تيم ملي اين است كه با رسانه ها تعامل داشته باشد و همه بايد كمك كنيم تا تيم ملي موفق شود. مردم هم دوست دارند اخبار و اطلاعات تيم ملي را پيگيري كنند. من هم به‌ عنوان يك بازيكن حرفه اي اعتقاد دارم رابطه بازيكنان و رسانه ها بايد دوطرفه باشد و انتقادها هم سازنده و به بازيكنان كمك كند.

نكونام درباره شرايط اوساسونا در اين فصل ادامه داد: اوساسونا مشكلي ندارد، 2 بازيكن خوب ما رفته‌اند اما 3 بازيكن جديد جذب كرده‌ايم و اميدوارم امسال شرايط بهتري داشته باشيم. شروع خوبي داشتيم و اميدوارم در ادامه هم بازيهاي خوبي انجام دهيم. هدف ما حضور در جمع 10 تيم برتر لاليگا و جام يوفا است اما كار سختي داريم.

بازيكن تيم ملي فوتبال ايران درباره شرايط خودش گفت: در ديدار شب گذشته كامل به ميدان رفتم و شرايط خوبي دارم و فكر مي‌كنم از اين به بعد بتوانم بازيهاي بهتري را انجام دهم چون نماينده فوتبال ايران در لاليگا هستم. دوست دارم امسال براي تيم ملي هم مؤثر باشم چون سال مهمي پيش روي فوتبال ايران است.

نكونام درباره ديدار مقابل اندونزي عنوان كرد: بازيهاي اول هميشه مهم است و نبايد هيچ تيمي را دستكم بگيريم. هدف ما حضور در جام جهاني 2014 برزيل است پس بايد شروعي طوفاني داشته باشيم که در این میان از تماشاگران خواهش مي‌كنم براي تشويق تيم ملي به ورزشگاه بيايند.

بازيكن تيم فوتبال اوساسونا درباره تعويق مسابقات باشگاهي اسپانيا موسوم به لاليگا گفت: به هر حال اين حقي است كه براي بازيكنان فوتبال بايد اعمال شود و اعتصاب بازيكنان اسپانيا كه تيمهاي ايتاليايي هم اين كار را انجام دادند، رفتار درستي بود. بازيكنان بايد حق خود را بگيرند البته در اسپانيا اين اتفاق افتاد و حقها گرفته شد اميدوارم در ايتاليا هم بازيكنان به حق خودشان برسند.

وي همچنين درباره سقف قرارداد در فوتبال با خنده پاسخ داد و گفت: اين موضوع تنها در ايران وجود دارد.

نكونام در خاتمه درباره بازيكنان دعوت شده به تيم ملي گفت: مجموعه اي كه گردهم آمده اند بهترين بازيكنان هستند و تلاشهاي خود را در ليگ انجام داده اند، اميدوارم از پس اين اتفاق مهمي كه پيش رو داريم به خوبي برآييم و به تيم ملي خدمت كنيم.

پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:, :: 23:21 ::  نويسنده : بابک استقلالی
 
  فرهاد مجیدی کاپیتان باتجربه استقلال در 35 سالگی روزهای اوج خود را پشت سر می‌گذارد.

عملکرد کاپیتان آبی‌پوشان تهرانی در بازی با فولاد خوزستان در اهواز یک بار دیگر ارزش‌های او را به اثبات رساند. در این دیدار سخت، فرهاد با استفاده از توانمندی‌های منحصربه‌فردش و البته هوش بالایی که دارد باعث شد تیم پرویز مظلومی 3 امتیاز را کسب کرده و دست پر به تهران برگردد.

استقلال در روزهایی که ستاره‌های لیگ را به خدمت گرفته هنوز هم چشم به جواهری مثل فرهاد مجیدی داردکه حضورش در هر تیمی نعمت بزرگی است و در لحظات حساس می‌تواند گره از کار آبی‌پوشان تهرانی باز کند و آنها را به اهدافشان برساند. استقلال اگرچه مهره‌های زیادی در خدمت دارد اما باید اذعان داشت که کاپیتان فرهاد به عنوان بزرگتر و بازیکن باتجربه تیم نقش کلیدی در بازیهای این تیم ایفا می‌کند.

مجیدی روزهای باشکوهی را تجربه می‌کند و نکته جالب اینجاست که کارلوس کوئیروش سرمربی تیم ملی هم برای حضور در بازیهای مقدماتی جام‌جهانی او را به اردوی تیمش دعوت کرده است، تیمی که کاپیتان آبی‌پوشان تهرانی با توجه به تمام شایستگی‌هایی که داشته هیچگاه به حق واقعی‌اش در آن نرسیده و همواره در سایه نام بزرگی همچون علی دایی قرار داشت و شانس حضور در تیم ملی را از دست داد اما مرد پرتغالی نتوانسته چشم خود را بر توانایی‌های کاپیتان استقلال ببندند و او را به تیم ملی دعوت کرده است.

شماره 7 استقلال هرچند در 35 سالگی دوباره شانس حضور در تیم ملی را بدست آورده که قطعا برایش کمی دیر شده اما آنقدر انگیزه دارد و آماده هست که به یک مهره سرنوشت‌ساز در جمع شاگردان کوئیروش تبدیل شود. در فوتبال سن و سال مطرح نیست و همه‌چیز به آمادگی بازیکن بستگی دارد و مجیدی با آمادگی بالایی که در حال حاضر دارد می‌تواند مردسرنوشت‌ساز تیم ملی در مقدماتی جام‌جهانی برزیل شود.

فوتبال ما امروز خالی از پدیده شده و ستاره‌های سابق هم دیگر درخشش گذشته را ندارند. در چنین شرایطی حضور بازیکنی مثل فرهاد  مجیدی که در 35 سالگی با انگیزه‌ای بالا به ستاره فوتبال ایران تبدیل شده در نوع خودش اتفاق جالب و البته تا حدودی شگفت‌انگیز است. تنها موردی که باید به کاپیتان استقلال گوشزد کنیم اخلاق او در زمین است، همان رفتاری که باعث شد او مقابل فولاد و به دلیل اعتراض به تصمیم داور یک کارت زرد بی‌مورد دریافت کند. فرهاد به عنوان کاپیتان تیم باید از منافع استقلال دفاع کند اما اجازه ندارد با اعتراض‌های بی‌مورد خود حاشیه‌ساز شده و اخطار بی‌دلیل بگیرد.

 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید