استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران

هیفا وهبی ( زاده: ۱۰ مارس ۱۹۷۶ در لبنان) خواننده، مدل و بازیگر لبنانی است که در دنیای عرب با برگزیده شدن در مقام دوم «دختر شایسته لبنان» به شهرت رسید و پس از آن با انتشار آلبوم هو الزمن (وقتشه) خوانندگی را آغاز کرد.

 

هیفا وهبی از یک پدر لبنانی و مادر مصری، در یک شهر کوچک کشاورزی در جنوب لبنان زاده شد. او با گوش کردن به موسیقی‌های جاز و آر اند بی رشد کرد و در سنین بسیار پایین مدل شد و در سن ۱۶ سالگی برندهٔ عنوان «دختر شایسته جنوب لبنان» گردید.

موفقیت بعدی هیفا در سال ۱۹۹۵ با دوم شدن او در مسابقات دختر شایسته کسب شد. اما پس از مدت کوتاهی مشخص شد که او ازدواج کرده و دختری به نام زینب (زازا) دارد، از این رو عنوان او بازپس گرفته شد و کار مدلی خود را ادامه داد.

تصویر او بر روی جلد بیش از ۱۰۰ مجله قرار گرفته است. در سال ۲۰۰۶ او در میان لیست ۵۰ تن از زیباترین‌های مجلهٔ people درآمد.

وی در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۰۹ میلادی، اعلام کرد که قرار است با احمد ابو هشیمه، یکی از مهمترین صنعتگران مصر در زمینه تولید و فروش آهن و فولاد، ازدواج کند.

او نخستین آلبوم خود را به نام هوالزمان منتشر ساخت، آلبومی موفق به شکرانهٔ ترانهٔ تکی اقول اهواک (می گم دوست دارم) شد.

آلبوم دوم او بدی أعیش (می خوام زندگی کنم) در سال ۲۰۰۵ منتشر شد و به موفقیتی بالاتر از حد انتظار به دلیل تک آهنگ حیات قلبی رسید که پس از ترور سیاست‌مدار لبنانی رفیق حریری منتشر شد. آهنگی به همین نام درباره آزادی که از حقوق پایهٔ بشر بر شمرده شده‌است. آهنگ تکی بعدی او معروف ترین آهنگ وی تا حال به انا هیفا (من هیفام) است که آهنگ نوظهور او گردید. در سال ۲۰۰۶ نیز آهنگی به نام بوس الواوا را بیرون داد که آن هم فروش نسبتاً خوبی داشته‌است.

وی در میان جوانان لبنانی همچنان محبوب باقی مانده و در تلویزیون نیز بسیار ظاهر می‌شود.

 

وهبی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری رویترز گفته است که سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان مدافع شرف و مرزهای لبنان می‌باشد. این در حالی‌ست که شبکه المنار تلویزیون حزب الله لبنان هیچ خواننده زنی را نمایش نمی‌دهد. همچنین درپی درخواست هیفا وهبی برای دیدار با سید حسن نصرالله یک گروه تندرو به نام حماسنا از حزب الله لبنان خواست که هیفا وهبی را به عمل کردن به ارزش‌های اسلامی تشویق کند.

امیدوارم خوشتون اومده باشه درضمن اگه یک نظری

به نظردون مابندازید خیلی خوب میشه ها!!!

14 آذر 1389برچسب:, :: 12:32 ::  نويسنده : بابک استقلالی

 

 

خبرگزاري فارس: نيم‌فصل اول ليگ برتر امروز در حالي به پايان رسيد كه سپاهان با توجه به دو بازي عقب‌افتاده شانس قهرماني دارد.

 
به گزارش خبرگزاري فارس هفته هفدهم ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي ايران امروز با برگزاري 6 ديدار به پايان رسيد.
در مهم‌ترين ديدارهاي امروز ذوب‌آهن 2 بر صفر استيل‌آذين را در ادامه ناكامي‌هايش شكست داد تا ضمن صدرنشيني با 35 امتياز فرصت قهرماني نيم فصل را داشته باشد.

سپاهان نيز 4 بر يك سايپا را برد تا با 29 امتياز و 2 بازي كمتر (15 بازي) در رده چهارم قرار بگيرد. سپاهان در صورت پيروزي در 2 ديدار عقب مانده، فرصت قهرماني نيم فصل را با 35 امتياز خواهد داشت، چراكه در اين صورت تفاضل گل سپاهان بهتر از تيم همشهري خواهد شد.

در اين هفته استقلال 3 بر 2 پاس را شكست داد و با دومي به كارش پايان داد و پرسپوليس نيز با پذيرا شدن سومين شكست پياپي تا رده پنجم جدول سقوط كرد.

*نتايج كامل هفته هفدهم ليگ برتر:

صباي قم يك - ملوان بندرانزلي صفر

فولاد خوزستان 4 - شهرداري تبريز صفر

استقلال تهران 3 - پاس همدان 2

نفت تهران 2 - شاهين بوشهر 2

مس كرمان 2 - راه آهن شهرري صفر

استيل آذين صفر - ذوب آهن اصفهان 2

پيكان قزوين 3 - پرسپوليس صفر

سپاهان اصفهان 4 - سايپاي البرز يك

تراكتورسازي تبريز 3 - صنعت نفت آبادان يك

*جدول رده‌بندي در پايان هفته هفدهم:

1-ذوب‌آهن 35 امتياز

2-استقلال 33 امتياز

3-مس 30 امتياز

4-سپاهان 29 امتياز (2 بازي كمتر)

5-پرسپوليس 27 امتياز

6-تراكتور‌سازي 25 امتياز

7-صنعت نفت 25 امتياز (يك بازي كمتر)

8-فولاد 23 امتياز

9-صباي‌قم 21 امتياز (يك بازي كمتر)

10-راه‌آهن 21 امتياز

11-ملوان 21 امتياز

12-نفت تهران 18 امتياز

13-پاس 18 امتياز

14-پيكان 17 امتياز

15-شاهين 16 امتياز

16-سايپا 16 امتياز

17-شهرداري تبريز 16 امتياز

18-استيل‌آذين 14 امتياز

برنامه هفته هجدهم ليگ برتر به شرح زير است:

*پنجشنبه 18 آذر ساعت 15

استيل آذين-فولاد خوزستان-شهيد دستگردي-تهران

تراكتور سازي تبريز-پرسپوليس-يادگار امام(ره)-تبريز

سپاهان -راه آهن-فولاد شهر

پيكان-ذوب آهن-رجائي-قزوين

نفت تهران-ملوان بندر انزلي-اكباتان-تهران

*جمعه: 19 آذر ساعت 15

صباي قم-سايپا-يادگار امام(ره)-قم

مس كرمان-پاس همدان-باهنر-كرمان

استقلال –شهرداري تبريز-آزادي-تهران

نفت آبادان-شاهين-تختي-آبادان
 

مظلومي: حاضر بودم خودم را فدا كنم اما در دربي برنده باشم

پرويز مظلومي درباره آخرين شرايط استقلال پس از پيروزي مقابل پرسپوليس و همچنين اولين ديدار در جام حذفي، در گفت و گوي فارس صحبت‌هاي زير را مطرح كرد.

* بعد از پيروزي در دربي، بايد به مصاف پاس همدان برويد. در خصوص جام حذفي صحبت كنيد؟
اعتقاد دارم بازي در همدان، هميشه سخت است. استقلال هميشه در جام حذفي با بدشانسي مواجه مي‌شود چرا كه قرعه‌هاي بدي نصيب ما مي‌شود. سال گذشته اين تيم به استيل‌آذين خورد. امسال هم در حالي كه تمامي تيم‌ها با ليگ دو و ليگ سه‌اي‌ها بازي كردند، بايد به مصاف پاس، آن هم در همدان برويم.

* اين مسئله نشان مي‌دهد كار سختي داريد.
كارمان سخت است؛ ولي هدفمان قهرماني در اين مسابقات خواهد بود. معتقديم با 5 بازي مي‌توان قهرمان شد و اين فرصت بسيار مناسبي است. تمام تلاشمان را خواهيم كرد تا در اولين گام به پيروزي برسيم.


* ظاهرا دربي تلفات زيادي داشت. بازيكنانتان با مصدوميت مواجه شدند؟
آرش برهاني و فرهاد مجيدي دچار مصدوميت هستند. وضعيت كوشكي و يوسفي نيز مشخص است. قرار است قبل از انجام اين مسابقه، از اين بازيكنان تست گرفته شود و ببينيم مي‌توانيم از آنها استفاده كنيم.

* بعد از دربي، فرصتي براي تمرينات تاكتيكي نداشتيد. اين مسئله در تمرينات نيز مشهود بود؟
دقيقا به همين شكل است. با بازي بعد فاصله بسيار كمي داشتيم و فقط بايد ريكاوري انجام دهيم. شرايطمان سخت‌تر هم شده چون بايد پيروزي مقابل پرسپوليس را از سر بازيكنان خارج كنيم. در اين دو روز، با آنها صحبت كردم. به آنها گفتم ديدار برابر پرسپوليس به تاريخ پيوسته و آن را فراموش كنيد. هميشه بازي استقلال و پرسپوليس براي هر دو تيم تبعات داشته؛ بخصوص حالا كه بازي‌ها بسيار فشرده شده است. بايد تلاش كنيم بازيكنانمان آسيب http://parsfootball.com/old/files/Mazloomi_Parviz.JPG

نبينند؛ هر چند تلاش پزشكان ما خيلي مؤثر بود. چند بازيكن را به بهبودي رساندند. مي‌ترسم با اين فشردگي، باز هم بازيكنانمان دچار آسيب‌ديدگي شوند.

* در نشست خبري بعد از ديدار برابر پرسپوليس، اعلام كرديد حتي قصد داريد از استقلال هم برويد. اين مسئله بازتاب زيادي داشت. قبول داريد؟
فكر مي‌كنم از حر‌ف‌هايم سوء برداشت شد. مي‌خواستم برد مقابل پرسپوليس را ارزش‌گذاري كنم و به همه بگويم كه اين پيروزي چه ارزشي برايم داشت كه حتي حاضرم پس از آن، با وجود اينكه چند سال انتظار حضور در استقلال را مي‌كشيدم، خودم را فدا كنم و از اين تيم بروم. پيروزي مقابل پرسپوليس خيلي بالاتر از اينها ارزش دارد. هواداران هميشه مي‌گويند دربي را ببري، نمي‌خواهد قهرمان شوي.

* صحبت خاصي باقي نمانده؟
از تمام هواداراني كه در بازي با پرسپوليس به حمايت تيم محبوب خود پرداختند، تشكر مي‌كنم. اميد دارم با ادامه اين روند، اندكي از زحمات آنها را جبران كنم.

محمدي‌: در استقلال قهر كردن ملاك حضور در تركيب نيست

دروازه‌بان استقلال گفت: در تيم ما قهر كردن ملاك حضور در تركيب اصلي نيست و به همه بازي مي‌رسد.

محمد محمدي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص عدم حضور در 3 ديدار آبي‌پوشان، عملكرد كلي تيم استقلال و همچنين مسائل مختلف فوتبال صحبت‌هايي را مطرح كرده كه در زير مي‌خوانيد:

* وضعيتت چگونه است؟ در 3 بازي اخير استقلال حضور نداشتي.
شرايط خوبي دارم اما متاسفانه 2 روز قبل از ديدار با پاس همدان انگشتم آسيب ديد و تا 3 روز بعد نمي‌توانستم تمرين دروازه‌باني انجام دهم. وقتي توپ به دستم مي‌خورد درد شديد را احساس مي‌كنم. در بازي روز گذشته‌ به كادر فني اعلام كردم نمي‌توانم بازي كنم و اميدوارم با توجه به اينكه دروازه‌بان‌ها تمامي حركاتشان با دست است، هرچه سريع‌تر به بهبودي برسم چون نمي‌توانم فشار زيادي روي دستم بياورم.

* عادل فردوسي‌پور معتقد بود نيمكت‌نشيني تو دلايل فني نداشته و به خاطر قهر طالب‌لو بعد از دربي روي نيمكت نشسته‌اي.
من به آقاي فردوسي‌پور علاقه دارم و در خصوص اظهارنظر ايشان حرفي نمي‌زنم چون معتقدم برنامه ايشان پرطرفدار است و تاثير زيادي روي فوتبال ما دارد. اگر قرار به اين مسائل بود، كادر فني از من سؤال نمي‌كرد كه مي‌تواني بازي كني يا نه. اين مسائل در تيم ما تأثيري ندارد و استقلال يكي از پرمهره‌ترين تيم‌‌هاي ليگ برتري است. نفرات زيادي داريم و من هم مصدوم هستم. خوشحالم كه وحيد طالب‌لو اين روزها خوب كار مي‌كند و از ته دلم مي‌گويم كه مهم نيست چه كسي براي استقلال بازي مي‌كند. وضعيت در تيم ما به گونه‌اي است كه به بقيه بازيكنان هم بازي مي‌رسد و از اين بابت مشكلي وجود ندارد.


* واقعا وضعيت در استقلال اينگونه است؟
يقين بدانيد كه در تيم ما همه انگيزه بازي كردن دارند و من هم در شرايطي نيستم كه از بازي نكردن ناراحت شوم. شرايط سني‌ام به گونه‌اي است كه اخم و قهر كردن را زشت مي‌دانم و مطمئن هستم در تيم ما چنين بحث‌هايي جاي نخواهد داشت.

* بعد از بازي مقابل پرسپوليس گفته مي‌شد بار ديگر به تيم ملي برمي‌گردي، فكر نمي‌كني با غيبت در 3 بازي اخير اين شانس را از دست دادي؟
اصلا در خصوص تيم ملي حرفي نزدم و سؤالي كه شما مي‌پرسيد بيشتر مربوط به نوشته‌ روزنامه‌ها بود و اين حرف
را آنها مطرح كرده بودند. به تنها چيزي كه اين روزها فكر مي‌كنم اين است كه دستم بهبود پيدا كند و بتوانم با تمام قوا بازي كنم.

* با توجه به نتيجه‌گيري استقلال عملكرد تيم را در اين چند هفته چطور مي‌بيني؟
معتقدم ما خوب نتيجه گرفتيم اما خوب فوتبال بازي نكرديم. شايد در بازي‌هاي گذشته در نيمه اول خوب بوديم اما در بازي ديروز در نيمه اول هم خوب ظاهر نشديم. خدا را شكر مي‌كنم كه نتايج به نفع تيم ما است و اميدوارم از نظر فوتبالي به سطح بالاتري هم برسيم چون اين توانايي در ما وجود دارد. انتظار هواداران از ما اين است كه فوتبالي هجومي نمايش دهيم و به اميد خدا در بازي‌هاي آينده اين كار را انجام خواهيم داد.

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 109
بازدید ماه : 109
بازدید کل : 44664
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید