استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران
 
 
 
 
 
 
باتشکرازباتشکرازسایت کانون هواداران باشگاه استقلال تهران
 صفحه ۱ از ۳   ۲   ۳   بعدی » 

ساموئل قراردادش را با استقلال ثبت کرد


هافبک فصل گذشته استقلال قرارداد خود را با اين تيم به صورت رسمي در هيئت فوتبال ثبت کرد.


  جي لويد ساموئل هافبک فصل گذشته استقلال که به تازگي با اين تيم به توافق رسيده شب گذشته وارد تهران شد و صبح امروز پس از مذاکره با مسئولان تيم استقلال و توافق نهايي به هيئت فوتبال رفت و قرارداد يک ساله خود را با استقلال ثبت کرد.


اين بازيکن پس از انجام امور مالياتي و اداري روز سه شنبه به جمع بازيکنان تيم استقلال در کشور ترکيه اضافه خواهد شد.


اعضاي تيم استقلال بامداد امروز براي برپايي اردويي 10 روزه راهي ترکيه و کمپ گرين پارک در 40 کيلومتري شهر استانبول شدند.

 رحمتی:دور از انصاف بود که از باشگاه پول بخواهم  تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،مهدی رحمتی پس از عقد قرارداد مجدد با استقلال، که یکی از برگ‌های برنده این تیم است، در وب‌سایت شخصی‌اش به چند پرسش، پاسخ داد.


*چرا اینقدر دیر قراردادت را با استقلال تمدید کردی؟ 


 دیر نبود! پس از یک فصل پر فشار نیاز بود استراحت کنم و پس از بازی ایران و قطر این فرصت به دست آمد که پس از مدت‌ها بتوانم در کنار خانواده باشم و به مسافرت بروم.


* از تمرینات عقب نمانده‌ای؟ 


 در این 5 سال آنقدر سر تمرین و مسابقه بوده‌ام که به نظرم یک سال هم جلو هستم (خنده). حتی خود آقای کروش به من تاکید کرد که تا 3 هفته به استراحت مطلق بپردازم، فشار مسابقات و تمرینات به همراه آسیب‌دیدگی‌های مختلف باعث تحلیل نیروی عضلانی‌ام شده بود و نیاز داشتم استراحت کنم، حتی توصیه شده استراحت بیشتری داشته باشم، اما حقیقتا دلم طاقت نمی‌آورد بیشتر از این از زمین چمن و تمرین دور بمانم. 


 *می‌گویند سیدمهدی  صبر کرد تا باشگاه استقلال بتواند پول قسط اول قراردادش را تهیه کند و پس از دریافت آن تمدید کرد؟

سیدمهدی رحمتی

باشگاه استقلال تا ریال آخر پول مرا پرداخت خواهد کرد اما تا الان پولی دریافت نکرده‌ام و حتی بابت قرارداد فصل قبل مبلغی طلبکارم. اگر بحث پول در میان بود تمام مدیران و مربیان باشگاه در جریان هستند، می‌توانستم چه قراردادی و با چه شرایطی ببندم. اولویت من برای فوتبال و آینده‌ام صرفا پول نیست چون معتقدم پول را همیشه می‌توان به دست آورد، در این مقطع هم که باشگاه استقلال در مضیقه شدید بود و فشار زیادی به مدیریت باشگاه وارد شده است، دور از انصاف است اول طلب پول کنم و بعد قرارداد ببندم، عرض کردم باشگاه پول همه بچه‌ها را خواهد داد و به قول معروف دیر و زود دارد اما سوخت‌ و سوز ندارد.

سیدمهدی رحمتی

*در مورد اتحادیه بازیکنان صحبت کنید، اتحادیه‌ای که شما دبیرش هستید؟ 


 همه اصناف دارای اتحادیه هستند، شما از قشر آجیل‌فروشان بگیرید تا طلا و جواهر فروشان. اتحادیه باشگاه‌ها داریم و اتحادیه مربیان لازم بود. صنف بازیکنان باید دارای تشکل باشد و فعلا مرحله مقدماتی این مهم سپری شده و به مرور زمان اتحادیه سر و شکل می‌گیرد، باید اساسنامه منسجم و منطقی، با قابلیت اجرایی را تهیه و به تصویب فدراسیون فوتبال برسانیم ، اینکه بنده را  به عنوان دبیر اتحادیه انتخاب کردند نظر لطف دوستان استقلالی و پرسپولیسی بود وگرنه صراحتا می‌گویم بنده کوچک بسیاری از بازیکنان قدیمی خوب کشور هستم و در کنار آنها پیگیر کار.

سیدمهدی رحمتی

*چرا بازیکنان پرسپولیس در جلسه انتخابات اتحادیه حضور نیافتند؟


برنامه تمرینات باشگاه پرسپولیس این فرصت را در اختیار بازیکنان این تیم نگذاشت که در آن جلسه حضور داشته باشند، اما در جلسات بعدی حضور خواهند داشت. اتفاقا روز قبل با آقای مهدوی‌کیا صحبت کردم و ایشان نیز تاکید کرد موافق و حامی این اتحادیه است و برای تشکیل این صنف از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند. 


*صحبت پایانی؟


تشکر صمیمانه ای دارم از هواداران استقلال که در این مدت مرا با محبت‌های خود شرمنده کردند و مهم‌ترین دلیل و انگیزه من برای حضوری پر رنگ‌تر در استقلال به شمار می‌روند، فقط روی وب سایت شخصی‌ام 12000 ایمیل ارسال شده است و همین محبت‌هاست که باعث شد حتی نتوانم به پیشنهادات وسوسه‌انگیز دیگر فکر کنم. 


در آخر هم تشکر می کنم از مدیران استقلال، از آقای فتح‌اله‌زاده‌ و آقای علی امیری که در یک سال گذشته به من محبت داشتند و تشکر ویژه از آقای علی انصاری که در این شرایط اقتصادی از باشگاه استقلال حمایت می‌کنند.

 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید