استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران
1 مرداد 1389برچسب:, :: 19:54 ::  نويسنده : بابک استقلالی

ESTEGHLAL | www.mr-star.net

-

ESTEGHLAL | www.mr-star.net

-

ESTEGHLAL | www.mr-star.net

1 مرداد 1389برچسب:, :: 19:48 ::  نويسنده : بابک استقلالی


تعدادی عکس ارفرهادخان مجیدی

تعصب وغیرت رادرسیمای اوجستجوکنید

امیدوارم خوشتان امده باشد درصورت مثبت بودن جواب

نظریادتان نرود

این روزها در باشگاه استقلال انگار هیچکس قصد ندارد جواب ناصر حجازی را بدهد. دلیل این مسأله هم اسطوره و....

این روزها در باشگاه استقلال انگار هیچکس قصد ندارد جواب ناصر حجازی را بدهد. دلیل این مسأله هم اسطوره بودن و حفظ احترام پیشکسوتان باشگاه است.

اما‌ آیا ناصر حجازی خودش نباید حرمت باشگاهی را که از ناصر، حجازی بزرگی ساخت را نگه دارد؟ حجازی کاش رجعتی هم داشته باشد به تاریخ، تاریخی که در آن 2 بار حجازی را به عنوان سرمربی استقلال دیده است و اتفاقا هر 2 بار هم فتح‌الله‌زاده بوده که وی را سرمربی کرده و همه دیگران از کنار اسم ناصر حجازی دروازه‌بان دوم قرن آسیا گذشته‌اند!

حجازی هر 2 باری که سرمربی استقلال شد از خودش کارنامه فوق‌العاده‌ای به جا نگذاشت به ویژه بار دوم که استقلال را تا رتبه سیزدهم جدول پایین برد و عملا هیچکس نمی‌توانست از او دفاع کند! در چنین شرایطی آیا باید باز هم استقلال را به حجازی سپرد؟

پاسخ اصولا منفی است به ویژه وقتی که امیر قلعه‌نویی و پورحیدری و... نتایجی به مراتب بهتر و مدام‌تر از حجازی در استقلال کسب کرده‌اند!

با این حال حجازی می‌گوید: با من مذاکره شده بود اما شخص دیگری را سرمربی استقلال کردند!

                                                         ***

دوم: باید از زاویه دید هواداران استقلال به این ماجرا نگاه کرد چون مسأله این است: هوادار فوتبال و به ویژه استقلال از این کشکمش‌ها خسته شده و دیگر تاب تحمل این حرفها را ندارد. نه برای حجازی، نه برای قلعه‌نویی و حتی دیگران اسطوره‌ها گاهی فراموش می‌کنند که علاقه هواداران به تیمهایشان بسیار بیشتر از علاقه آنها به بازیکنان و مربیان است و هرگز تیم خود را به یک مربی نمی‌فروشند و حالا کم‌کم حجازی و قلعه‌نویی به آن نقطه نزدیک شده‌اند و در صورت ادامه این بازی خودشان هم علاوه بر استقلال ضرر می‌کنند و اعتبار خود را از دست می‌دهند؛ فراموش نکنید که استقلال امروز با این همه فرصت از دست رفته و آن همه تغییرات اجباری‌اش برای رسیدن به مقصود به زمان و آرامش نیاز دارد و اگر این زمان و آرامش توسط خودی‌هایش از بین برود اولین لطمه‌اش را خود حجازی و قلعه‌نویی می‌بینند که مقصر قلمداد خواهند شد.

و ماجرای واعظی آشتیانی

سوم: و بالاخره و البته با تأخیر ماجرای خسرو حیدری توسط امیر قلعه‌نویی فاش شد و معلوم شد که واعظی آشتیانی در این جابجایی نقش پررنگی ایفا کرده است!

تو گویی جناب واعظی وقت نکرده بودند که طی آخرین روزهای مدیریت خود علاوه بر جان‌واریو، بیک‌زاده، حسین کاظمی، سیاوش اکبرپور و... خسرو حیدری را هم را از استقلال کنار بگذارند که این پروژه را موکول کرد به بعد از دوره مدیریت خودش!

البته پذیرش اینکه امیر قلعه‌نویی بدون رضایت خودش به توصیه آشتیانی به ساکت و دیگرانش بپذیرد که یک بازیکن بگیرد اندکی سخت است به ویژه آنکه به یاد آ‌وریم که چه درگیریهایی بین آشتیانی و قلعه‌نویی وجود داشته است اما به هر حال اشاره قلعه‌نویی برخی مسائل را روشن کرد و حالا باید واعظی را هم کنار قلعه‌نویی،‌حجازی و... قرار دهیم که فقط تا وقتی از تیم این مردم دفاع می‌کنند که خودشان در آن باشند و در غیر این صورت...

 

5 بازیکن بزرگ استقلال در آخرین روزهای مدیریت واعظی از استقلال رفتند و 3 جای خالی هم برای آنها با بازیکنانی متوسط و غیر ملی‌پوش پر شد و ماجرای خسرو هم که به ادعای قلعه‌نویی به واعظی ارتباط داشت! آیا این حمایت است؟ آیا این یعنی آنکه تا وقتی ما هستیم حمایت هست و وقتی نیستیم...!

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 44625
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید