استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ)
عکس وتصاویراز باشگاه استقلال تهران
تمرین پرنشاط با حضور پرشور تماشاگران  تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، تمرین عصر امروز استقلال از ساعت 18 در کمپ اختصاصی باشگاه استقلال آغاز شد.

*استقبال 300 نفری هواداران از این نوبت تمرینی در نوع خود بسیار جالب توجه بود.

*آرش برهانی، میثم بائو، امین منوچهری، امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده، علی حمودی، حنیف عمران‌زاده، میثم حسینی، میلاد میداودی، مهرداد حسینی، مهدی اسلامی و توحید غلامی حاضرین در این نوبت تمرین بودند.

* ایمان مبعلی که از امروز به جمع آبی پوشان اضافه شد در تمرین عصر امروز حضور پیدا کرد و مورد تشویق شدید حاضران قرار گرفت.

* امیر قلعه نویی در آغاز تمرین دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست تا با قدرت، تمرینات خود را دنبال کنند.

تمرین استقلال تهران

*علی امیری معاون باشگاه استقلال و سیدمهدی علوی مشاور مدیرعامل نیز در محل تمرین حضور داشتند.

*بازیکنان تیم پس از انجام تمرینات کششی، به فوتبال درون تیمی روی آوردند.

تمرین صبح فردا نیز از ساعت 10 آغاز خواهد شد.

اخبار مهم سرویس 
برتری تیم های فوتسال قزاقستان و تایلند مقابل ماكائو و سوریه

فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا - تهران؛

برتری تیم های فوتسال قزاقستان و تایلند مقابل ماكائو و سوریه

حاشیه های تمرین روز جمعه تیم ملی فوتبال

 

حاشیه های تمرین روز جمعه تیم ملی فوتبال

غیبت چهار بازیكن در تمرین
            روز جمعه تیم ملی فوتبال ایران

 

غیبت چهار بازیكن در تمرین روز جمعه تیم ملی فوتبال ایران

اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان برای تشكیل اردو عازم كرج شدند

 

اعضای تیم فوتبال فولاد خوزستان برای تشكیل اردو عازم كرج شدند

برتری مقتدرانه تیم های فوتسال 'الف' و 'ب' ایران مقابل عمان و هنگ كنگ

فوتسال قهرمانی دانشجویان آسیا - تهران؛

برتری مقتدرانه تیم های فوتسال 'الف' و 'ب' ایران مقابل عمان و هنگ كنگ

بهمن طهماسبی: در حال مذاكره با رویانیان هستم

 

بهمن طهماسبی: در حال مذاكره با رویانیان هستم

'یورو2012' تا ساعاتی دیگر آغاز می شود

 

'یورو2012' تا ساعاتی دیگر آغاز می شود

جان تری به دیدار انگلیس و فرانسه می رسد

رقابت های یورو 2012؛

جان تری به دیدار انگلیس و فرانسه می رسد

بازیكنان هلند نخستین هدف خشونت های نژادپرستانه در لهستان

رقابت های یورو 2012؛

بازیكنان هلند نخستین هدف خشونت های نژادپرستانه در لهستان

تساوی تیم فوتبال نوجوانان ایران و هنرمندان در دیداری دوستانه

 

تساوی تیم فوتبال نوجوانان ایران و هنرمندان در دیداری دوستانه

كاپلو عضو كمیته فنی یوفا شد

 

كاپلو عضو كمیته فنی یوفا شد

لوران بلان هم از ریو فردیناند حمایت كرد

رقابت های یورو 2012؛

لوران بلان هم از ریو فردیناند حمایت كرد

وزیران انگلیسی به تماشای مسابقات یورو 2012 نمی روند

رقابت های یورو 2012؛

وزیران انگلیسی به تماشای مسابقات یورو 2012 نمی روند

:: آرشیو اخبار مهم سرویس
 
 

سرمربی تیم استقلال: سپاهان مهره های ما را مهار كرد

اصفهان - سرمربی تیم استقلال گفت: سپاهان تاكتیك خود را به خوبی اجرا و مهره های كلیدی ما را مهار كرد.

1391/03/03 - 08:16

به گزارش ایرنا، 'پرویز مظلومی شامگاه سه شنبه پس از باخت تیمش مقابل سپاهان درجمع خبرنگاران، پیروزی سپاهان را تبریك گفت و افزود: برای این تیم برای بازیهای آینده آرزوی موفقیت می كنم.

وی با بیان اینكه سپاهان در این بازی خوب دفاع كرد و توانست تاكتیك های خود را به خوبی اجرا كند، اظهارداشت: آنگونه كه فكر می كردیم بازی انجام نشد و خیلی از بازیكنان كلیدی ما وظیفه خود را انجام ندادند.

سرمربی استقلال تصریح كرد: در نیمه اول قصد كنترل بازی را داشتیم و به همین دلیل با سیستم پنج ، چهار، یك بازی كردیم اما گل زود هنگام حریف، شیرازه تیم ما را به هم ریخت.

مظلومی با بیان اینكه سپاهان مزد زحمات خود را گرفت و پیروز این دیدار شد، خاطرنشان كرد: تیم ما در نیمه دوم هم خیلی خوب بازی كرد اما سپاهان خیلی بهتر بازی را كنترل نمود.

وی به شعار تماشاگران سپاهان علیه 'مهدی رحمتی' اشاره كرد و گفت: باعث تاسف است كه تماشاگران سپاهان با این دروازه بان ملی پوش اینگونه برخورد كردند و او را از دقیقه 30 با ناسزاگویی مورد هجمه قراردادند.

سرمربی تیم استقلال افزود: رحمتی بین دو نیمه با چشمان گریان به رختكن رفت و در چنین شرایطی برای من خیلی سخت بود كه بتوانم روحیه او را برای بازی در نیمه دوم تقویت كنم.

وی گفت: فوتبال ارزش آن را ندارد تا اخلاق را زیرپا بگذاریم و به خانواده یك بازیكن و یا مربی توهین كنیم.

مظلومی درباره ادامه فعالیتش در تیم استقلال گفت: تازمان برگزاری جلسه هیات مدیره باید صبر كنیم و ادامه همكاری من با این تیم به نظر آنان بستگی دارد.

وی درباره نتایج بدست آمده تیم استقلال در مدت دوسال در این تیم اظهارداشت: در این مدت، چهار دربی را پیروز شدیم و توانستیم قهرمان جام حذفی كشور شویم و همچنین در لیگ قهرمانان آسیا نیز از گروه خود صعود كردیم.

مظلومی

وی تصریح كرد: بنظرم این نتایج، نتایج بدی نیست اما من یك قهرمانی در لیگ برتر به هواداران استقلال بدهكارم كه اگر برای فصل آینده این فرصت به من داده شود تلاش می كنم این بدهكاری را به هواداران پرداخت كنم.

مظلومی درباره اینكه اگر این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شد چه شرایطی داشت، افزود: بازی در ورزشگاه آزادی برای استقلال شرایط خاص خود را داشت زیرا 100 هزار تماشاگر استقلالی برای حمایت این تیم به ورزشگاه می آمدند و نتیجه چیز دیگری رقم می خورد.

وی در پاسخ به این سئوال كه اگر سرمربی استقلال بمانید، چه برنامه ای برای فصل آینده این تیم دارید، اظهارداشت: بازیكنان كلیدی تیم باید حفظ شوند و با جذب چند بازیكن باید این تیم را تقویت كنیم.

استقلال تهران درمصاف باسپاهان

وی همچنین از بازگشت 'فرهاد مجیدی' به تیم استقلال استقبال كرد و افزود: بازگشت این بازیكن بستگی به تصمیم او دارد اما من از بازگشت مجیدی به استقلال، استقبال می كنم.

به گزارش ایرنا، تیم سپاهان موفق شد شامگاه سه شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان دو بر صفر از سد تیم استقلال تهران بگذرد و به مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا راه یابد.

 
جباری: استقلال امسال مشکل فنی داشت/ هیچ جای دنیا یکصدا فحاشی نمی‌کنند!
هافبک تیم فوتبال استقلال تاکید کرد این تیم در فصلی که گذشت با مشکل فنی مواجه بود.

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، "مجتبی جباری" پس از شکست 2 بر صفر استقلال مقابل سپاهان گفت:‌ تمرکز لازم را نداشتیم. در بازیهای آسیایی در اکثر مسابقات توپ و میدان دست ما بود و در این مسابقه هم همینطور بود اما نتوانستیم موقعیت ایجاد کنیم. تیم خسته بود و اگر در شرایط دیگری بازی می‌کردیم برنده می‌شدیم.

هافبک استقلال در خصوص اینکه مهدی رحمتی در نیمه اول قصد داشت تعویض شود و چرا وی به عنوان کاپیتان تیم جلوی این مساله را می‌گرفت، اظهار داشت: بازیکن در زمین ممکن است اتفاقاتی برایش رخ دهد و من به عنوان کاپیتان تا جایی که از دستم بر می‌آید سعی می‌کنم بازیکنان را آرام کنم و رابط خوبی بین نیمکت و زمین باشم. کاپیتان تا حدی می‌تواند بازیکنان را کنترل کند و هر کس کار خودش را می‌کند.

جباری تاکید کرد:‌ فصل خوبی داشتیم و لحظات خوبی را رقم زدیم. در طول فصل انسجام خود را حفظ کردیم اما در این مسابقه تمرکز خود را از دست دادیم و شرایط آمادگی نداشتیم.

وی در خصوص اینکه مشکلات مدیریتی و اینکه گفته می‌شود قرار است تغییراتی ایجاد شود، عنوان کرد: من فکر می‌کنم با این شرایط همیشه به مشکل می‌خوریم. مسئولان باید به هر مدیری که انتخاب می‌کنند چند سال فرصت بدهند و پول در اختیارش بگذارند، هر مدیری که می‌آید به دلیل وقت کمی که دارد مدیریت زمان انجام می‌دهد و نمی‌تواند آینده‌نگری کند.

جباری

جباری افزود: امسال فتح‌الله‌زاده تحت فشار بود و فکر می‌کنم امروز هم که دیر به اردوی استقلال ملحق شد به این دلیل بود که نتوانسته بود به لحاظ مالی شرایط را مهیا کند. اگر قرار باشد اینطور ادامه دهیم نمی‌توانیم در سالهای آینده هم نتایج خوبی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه ساختار فوتبال ما مشکل دارد و هیچ چیز سرجایش نیست، تاکید کرد: نصف ایران طرفدار استقلال هستند و این در شرایطی است که ما اصلا امکانات خوبی نداریم و برای رده‌های پائین‌تر هم نمی‌توانیم امکانات خوبی مهیا کنیم. مسئولان یک مدیر نیاورند که فقط مدتی کار کند و بعد برود. استقلال به اندازه تیم ملی ارزش دارد. وقتی با هر پیروزی و باخت کلی تماشاگر خوشحال و ناراحت می‌شوند، نشان می‌دهد که چه ارزشی دارد.

مجتبی جباری

هافبک آبی پوشان اضافه کرد: سال‌هاست که استقلال چیزی ندارد و امسال بعد از مدت‌ها کمپی به استقلال داده شده که خیلی شرایطی معمولی دارد. این امکانات زیادی نیست. ما به ازبکستان رفتیم و با وجود اینکه مردم آنجا زندگی خیلی ایده‌آلی ندارند اما به لحاظ امکانات فوتبالی خیلی حرفه‌ای هستند.

جباری یادآور شد: واقعا با این شرایطی که داریم برای رده‌های پایه هم نمی‌شود کاری کرد. برای نونهالان خود چه امکاناتی در نظر گرفتیم؟ در همه جای دنیا همه جور امکاناتی فراهم می‌شود. حرف من کلی است. من یک جلسه تمرین را تعطیل کردم و خیلی‌ها از جای خود پریدند که چه اتفاقی افتاده است. این تصمیم کلی تیم بود و این نبود که بچه‌ها که همگی با تجربه هستند از حرف من تبعیت کنند. آنها می‌دانستند که حرفم درست است. من واقعا انتظار دارم که بهتر فکر کنند. استقلال خیلی راحت می‌تواند قهرمان آسیا شود به شرط اینکه امکانات داشته باشد.

جباری هافبک استقلال تهران

جباری تصریح کرد: خیلی از افرادی که در این ورزش فعالیت می‌کنند، اندازه‌های فوتبال ایران را نمی‌دانند. مردم ما از جهش‌های کوچک خوشحال می‌شوند در حالی که پتانسیل فوتبال ما خیلی زیاد است. چرا باید من تازه وقتی به ابومسلم می‌روم بفهمم وزنه زدن یعنی چه. اگر از بچگی چنین چیزی را می‌دانستم شاید این همه مصدوم نمی‌شدم. دلم می‌سوزد که صحبت می‌کنم. من اصلا بحث خودم را ندارم بعضی‌ جاها نمی‌توانم تحمل کنم و وقتی بعضی کم‌کاری‌ها را می‌بینم مجبورم که صحبت کنم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال در طول فصل مشکل فنی نداشت، گفت: مشکل فنی داشتیم اما بهتر است که اندازه‌های فوتبال را بدانیم. اگر ما بدانیم که چه پتانسیلی داریم فقط به قهرمانی لیگ راضی نمی‌شویم. ما این همه طرفدار داریم و اگر انتظار قهرمانی از استقلال می‌رود، انتظار ساده‌ای است.

مجتبی جباری

جباری تاکید کرد: تماشاگر استقلال فقط آنهایی نیستند که به ورزشگاه می‌آیند خیلی از هواداران هستند که به دلایل مختلف به ورزشگاه نمی‌آیند اما بعضی مربیان، سرپرستان، مدیران و بازیکنان فکر می‌کنند طرفدار فقط آنهایی هستند که به ورزشگاه می‌آیند و با صدای آنها خوشحال و ناراحت می‌شوند. من وقتی می‌دانم تماشاگر استقلال چه نظری روی من دارد، از هر اظهارنظری ناراحت نمی‌شوم. شاید آنهایی که شعار می‌دهند عده‌ای خاص باشند و حقشان هم باشد. همه می‌دانند ما یک سال خوب داشتیم و قهرمان جام حذفی شدیم پس چطور می‌شود که یک دفعه از ما ناراضی شوند.

وی در پاسخ به این سؤال که فصل بعد چه تصمیم می‌گیرد، گفت: چند پیشنهاد دارم؛ تا خدا چه بخواهد.

جباری در خصوص اینکه استقلال مقابل سپاهان محتاط بازی کرد، گفت: ما چیزی که داشتیم در زمین گذاشتیم. ممکن بود ما گل اول را بزنیم و یا خیلی اتفاقات دیگر بیفتد.

جباری درباره شعارهایی که علیه رحمتی داده شد، گفت: من هیچ جای دنیا ندیدم که یک جماعت فحاشی را یکصدا سر دهند. قطعا چنین تماشاگرانی باید جریمه سنگین شوند. این برای مردم ما خوب نیست. بازیکنان خانواده و شخصیت دارند. انتظار ما از مردم ایران بیشتر از این شعارهاست.

 
اکبرپور: استقلال لایق قهرمانی بود   تصوير خبر

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، علیرضا اکبرپور، مهاجم پیشین تیم استقلال درخصوص آخرین بازی استقلال در لیگ اظهار داشت: استقلال با توجه به آنچه که ارائه داد، مستحق این برد بود. استقلال هم نفرات خوبی را در اختیار داشت و هم توانست یک فوتبال تاکتیکی را ارائه دهد. استقلال تیم بزرگی است و لایق قهرمانی در لیگ بود. با توجه به نتایج خوبی که در نیم‌فصل اول کسب کرد، اگر یکسری مشکلات نبود، الان استقلال بود که این جام را بالای سر می‌برد.

 

اکبرپور

 

به نظر من حاشیه‌های اخیر، قهرمانی را از استقلال دور کرد. اکبرپور در خصوص اینکه استقلال باید بازی روز چهارشنبه مقابل نماینده ازبکستان را ببرد، افزود: استقلال برای ورود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا باید هرطور که شده فاتح این میدان نیز شود.

 

اکبرپور

 

امیدواریم که تیم در ازبکستان هم همین فوتبال را به نمایش بگذارد، با یک فوتبال زیبا صعود به مرحله بعدی را قطعی نماید.

 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


p dir='rtl'> تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال بزرگ(تصاویر وعکس ها ازدوچرخه سواران تا تاج وازتاج تا استقلال بزرگ) و آدرس steghlal.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

powered by www.steghlalia.mihanblog.com

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 219
بازدید ماه : 303
بازدید کل : 44542
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 34
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید